środa, 29 sierpnia 2012

Makijaz czekoladowy





11 komentarzy:

  1. Prześliczny makijaż :) Idealny na jesień :)
    Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) masz śliczny kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny makijaż. :)
    masz piękny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż, mam podobny kolor oczu więc na pewno spróbuje go wykonać na sobie :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie jak zawsze zdolniacho :)
    Tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż i piękna modelka :)
    I kreska taka precyzyjna...oj muszę popracowac nad swoją ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć cześć, śledzimy siebie nawzajem i mam do Ciebie wieeelką prośbę: skomentuj ten post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashionphilosophy-czyli-historia-mojego.html Będę niezmiernie wdzięczna, bardzo mi na tym zależy. Jeśli masz chwilkę to pokomentuj też resztę postów z FW a na pewno jakoś się odwdzięczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny makijaż! Uwielbiam naturalne kolory.


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie :)


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny makijaż pasujący do Twojej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna ;)

    zapraszam do siebie,obserwujemy ?:) u mnie konkurs !

    OdpowiedzUsuń