niedziela, 16 września 2012

Tanie paletki - Baolishi Eyeshadow

Cześć!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać dwie bardzo dobre jakościowo paletki, zakupione w chińskim sklepie za niewielkie pieniądze. Koszt jednej paletki wynosi 5 zł :D Muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem jakości oraz pigmentacji cieni. Cienie są miękkie i dają satynowe wykończenie.









W sklepie były tylko dwie wersje kolorystyczne,a mimo to nie mogłam się zdecydować na jedną z nich więc wzięłam dwie :) 10 zł za dwie paletki, w której każda ma po 5 cieni to bardzo mało. Obie wersje mają przepiękne jesienne kolory. Do moich zielonych oczu pasują idealnie. 


Paletka nr 3 



Paletka nr 4 




Opakowanie paletek jest solidne jak na tak niską cenę. W środku mamy dwustronny aplikator, z lateksowymi gąbeczkami (od razu aplikatory powędrowały do szuflady, ponieważ zazwyczaj do wykonania makijażu używam pędzli) i lusterko. 



 


Myślę, że tymi paletkami można wykonać naprawdę mnóstwo ciekawych makijaży.

 


6 komentarzy:

  1. Widzę kilka ciekawych kolorów, akurat takich, które lubię :)
    A jak jest z trwałością cieni na powiekach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi powiedzieć, ponieważ paletki kupiłam niedawno, ale myślę, że recenzja się niedługo pojawi na, moim blogu:-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam je całkiem przypadkiem w chińskim sklepie:-) pisałam o tym gdzie je kupiłam... zachęcam do przeczytania posta:-)

      Usuń