niedziela, 9 grudnia 2012

Makijaż dla Sary





Hej kochane ;*

Dawno mnie tu nie było, ale ostatnio nie mam na nic czasu...:/
Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami makijażem, który wykonałam na konkurs u saruni7771 :) Jutro wyniki dlatego też jestem bardzo podekscytowana :D Zostawiam Wam link, żebyście mogły zobaczyć pozostałe prace :) Trzymajcie za mnie kciuki i zapraszam do oglądania ;*

Serdecznie zapraszam Was kochane na kanał sarunia7771









Piszcie czy Wam się podoba ;P 

Tutaj możecie zobaczyc wszystkie makijaże konkursowe:

8 komentarzy:

  1. O ja, laleczka :) Prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, po protu slicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie znalazłam Twój blog ;)) śliczny makijaż i gratuluję wygranej ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie boskie makijaże O.o zakochałam się!!

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie podkreślone policzki. Z miłą chęcią będę obserwowała Twoje nowe makijaże :D

    OdpowiedzUsuń