sobota, 12 stycznia 2013

Shimmer nails!


Cześć!

Dziś postanowiłam do Was przyjść z propozycją mega połyskujących pazurków ;) To moja propozycja na studniówkę 2013, ale myślę, że przydadzą się również na inne okazje. Do wykonania tego manicure użyłam dwóch lakierów:

  • Essence, Colour & Go - 103, space queen
  • Essence, Colour & Go - 144, black is back

Efekt jest naprawdę przepiękny, musicie mi uwierzyć na słowo ;) w słońcu wyglądają jak tafla wody, co mi się bardzo podoba.




Już wielkimi krokami zbliża się moja studniówka :D Myślę, że zrobię sobie podobny manicure, ale zastąpię lakier z drobinkami, na taki, który będzie miał w sobie płatki złota.

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne połączenie :) A na studniówce będziesz miała złotą biżuterię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam trochę złotych detali w butach i kopertówce złote ćwieki ;)

      Usuń