niedziela, 24 lutego 2013

Glitter makeup eyes!




Kochane chciałabym żebyście doradziły mi w jakim kolorze włosów będzie mi najkorzystniej ;) Chcę coś zmienić z swoimi włosami i myślałam tutaj o ombre, wiem że dla niektórych z Was ten sposób farbowania jest już nie modny, ale mi się bardzo podoba :) Próbowałam sobie sama rozjaśnić końcówki i efekt jest widoczny na zdjęciach, aczkolwiek chcę kolor odświeżyć u fryzjera. Czekam na wasze propozycje ;D 

Myślałam też nad czerwienią ale to by była chyba zbyt drastyczna zmiana ;)


Moje typy:



7 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) Co do włosów, podoba mi się opcja 1 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny makijaz ! :) Nie moge sie zdecydowac miedzy 1 a 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż jest śliczny, jeżeli chodzi o włoski to opcja 1 mi się bardzo podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, piękny makijaż. włosy nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny makijaż. i brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoł, fenomenalny makijaż! Piękny!
    Co do włosów - 3 podoba mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń